Pradėjus verslą dažnai atrodo, kad viską gali valdyti pats: klientų paiešką, užsakymų vykdymą, sąskaitų išrašymą, apskaitą ir net marketingą. Tačiau kai verslas pradeda augti – šis „viskas savo rankomis“ modelis greitai tampa per lėtas ir neefektyvus. Norint augti tvariai, būtina pasitelkti efektyvius įrankius, kurie padeda automatizuoti procesus ir taupyti laiką.Apie tai, kokius sprendimus renkasi šiuolaikiniai smulkūs verslai, pasakoja sąskaita123 įkūrėjas ir vadovas Darius Šoparas.
Sąskaitų išrašymo ir apskaitos įrankiai
Vienas iš pirmųjų procesų, kurį verta automatizuoti – sąskaitų išrašymas.
„Smulkūs verslai dažnai pradeda rašyti sąskaitas rankiniu būdu ar per „Excel“, bet kai užsakymų skaičius auga, toks metodas tampa nevaldomas. Būtent todėl tokie įrankiai kaip sąskaita123 padeda augimui – jie leidžia sąskaitas generuoti automatiškai, sekti apmokėjimus ir išvengti klaidų“, – pasakoja Darius Šoparas.
Be to, naudojant platformą sąskaita123, galima automatizuoti ataskaitas ir greitai pasiruošti VMI deklaracijoms ar pateikti duomenis buhalteriui.
Projektų valdymo sistemos
Kai klientų ir projektų skaičius auga, svarbu neprarasti vidinės tvarkos. Čia padeda projektų valdymo sistemos: Trello, Asana, ClickUp, Notion.
„Nemaža dalis mūsų klientų sako, kad kai pradėjo naudoti projektų valdymo sistemą kartu su sąskaita123, jų darbo diena tapo daug aiškesnė ir produktyvesnė“, – pastebi Darius Šoparas.
Laiko sekimo įrankiai
Kai verslas ima augti – labai svarbu tinkamai įvertinti kiek laiko skiriate kiekvienam projektui. Tam pasitarnauja laiko sekimo įrankiai kaip Toggl, Harvest ar net į integruotas funkcijas platformose, kuriose dirbate.
„Laiko sekimas padeda suprasti, kurie klientai yra pelningi, kurie – reikalauja per daug laiko už per mažą atlygį. Tai svarbus žingsnis auginant verslą protingai“, – sako Darius Šoparas.

Darius Šoparas
Marketingo ir komunikacijos įrankiai
Augant verslui neišvengiamai reikia stiprinti ryšius su klientais ir plėsti rinkodarą. Čia pravartūs tokie įrankiai kaip:
- MailerLite ar Mailchimp – el. laiškų kampanijoms
- Canva – vizualiniam turiniui kurti
- Meta Business Suite, LinkedIn, Instagram – socialinių tinklų valdymui.
„Profesionaliai pateikta informacija ir nuolat palaikomi santykiai su klientais labai stiprina smulkaus verslo įvaizdį. Tai kartu eina su tvarkinga apskaita ir sąskaitų valdymu – kai klientas gauna aiškią, profesionalią sąskaitą iš sąskaita123, jis mato, kad dirbate rimtai“, – pabrėžia Darius Šoparas.
Smulkaus verslo augimas dažnai priklauso nuo to – kaip efektyviai sugebate organizuoti darbą. Naudojant tokius sprendimus kaip sąskaita123 sąskaitų išrašymui ir apskaitai, projektų valdymo įrankius kasdieniams darbams ir rinkodaros programas klientų pritraukimui, galima ne tik taupyti laiką, bet ir kurti profesionalų bei patikimą verslo įvaizdį.